sobota 14. září 2013

Svatba na Soláňi M+ L

Tak na tuhle svatbu vzpomínám strašně moc ráda, zanechala ve mně moc hezkých vzpomínek včetně té gurmánské :-)
Konala se v nádherném prostředí Beskyd,  na louce za zvoničkou na Soláňi.
A byla taky tajná. A proto byl čas nafotit pár společných fotek ještě před obřadem. Fotili jsme na Kyčerce, kde byl pár ubytovaný.
Kromě nevěsty a ženicha a jejich dvou dcer, tam byli jen jejich svědci, příjemný manželský pár  a jejich tři děti. A já samozřejmně :-D
Paní oddávající měla jednu z nejhezčích řečí, jakou jsem slyšela, že jí dojmula i otrlého ženicha. 
Po obřadu jsme se pak vydali na focení  a následný oběd na hotel Horal, kde jsem jedla tak neskutečně výbornou grilovanou zeleninu, že na ní  pořád myslím, a to už je skoro měsíc od svatby :-D
A proto chci M+L moc poděkovat za úžasně strávený den a za ten gurmánský požitek ! A ano, i ten grilovaný hovězí steak byl výborný ;-)
Moc ráda jsem Vás poznala !






 


 
 


 








 




 




 


 

 





 


 










 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat