středa 16. října 2013

Svatba Z + M

Byla to jiná svatba než ostatní. Konala se v pátek na konci srpna a byla to svatba, kde jsem dostala výjmečnou funkci svatebčana s foťákem na krku :-) Vdávala se totiž moje vizážistka a kamarádka v jednom, Zdenička :-)  Brala si kluka, kterého znám od dětství a svatba se konala ve vesnici, kde mám babičku a znám to tam jako své boty. A hostina zase na mé rodné hroudě a tak mezi svatebčany bylo spousty známých tváří a hlavně mladých tváří a tak jsem si tuto svatbu velmi užila ...ke konci jsem již fotit ani nemohla, protože bych buď upustil a foťák ze společenské únavy, nebo by bylo vše neostré a rozmazané z téhož důvodu :-))







 


 

 

 



 




















 










a trochu mé maličkosti v bujaré náladě :-))












 :-)) no věděla jsem o těch štamrplí až do rána ..hmm, no do lehce odpoledních hodin  :-)))
 

Žádné komentáře:

Okomentovat